Segítség és támogatás a Geberittől

„Kíséret és támogatás” a „szállítás és felejtés” helyett

Egy Geberit értékesítési képviselő tanácsot ad a vízvezeték-szerelőknek az építkezésen

A Geberit közvetlenül az építkezésen, telefonon vagy digitálisan támogatja a kereskedelmi és fizikai munkát végző ügyfeleket mindennapi munkájuk során.

Mert a Geberitnél a termékeink teljes életciklusára összpontosítunk. Nemcsak a termékek időben történő rendelkezésre állása, hanem az egyszerű és gyors feldolgozás, valamint a hosszú távú használat is központi szerepet játszik egy építési projekt fenntartható sikerében.

Átfogó támogatás

Az ügyfélközpontúságra mindig is nagy hangsúlyt fektettünk vállalatunkban. A Geberit sikere azon a bizalmon alapul, amelyet partnereink hosszú távon irántunk tanúsítanak. Számunkra ügyfeleink sikere fontosabb, mint rövid távú értékesítési sikereink.

Ennek érdekében a Geberit átfogó támogatást és szolgáltatást nyújt ügyfeleinek, ezzel segítve a mindennapi munkát és üzemeltetést

Telefon közelben

Ügyfélszolgálati csapatunk vízvezeték-szerelőknek és ügyfeleknek ad tanácsot

Ha úgy találja, hogy a helyszíni telepítés nem igazán fog működni, műszaki tanácsadóink mindig kéznél vannak, hogy segítsenek a ügyfél forródrót.
Az szakképzett személyzet támogatási központjainkban a Geberit termékeket kívül-belül ismerik, így ideális helyen vannak ahhoz, hogy gyakorlatilag bármilyen probléma megoldása – nem számít, milyen régiek a termékei. Tanácsadóink megtekinthetik a webhelyen található összes terméket, hogy telefonon megoldják a problémát.

Ha az építkezésen nem a kívánt ütemben halad a beszerelés, műszaki tanácsadóink az Ön rendelkezésére állnak. Ügyfélszolgálatunkon olyan szakembereket érhet el, akik jól ismerik a Geberit termékeket, és függetlenül attól, hogy milyen régi termékekről van szó, szinte minden problémára tudnak megoldást. Kollégáinknak minden termék a rendelkezésükre áll, így szükség esetén telefonon keresztül Önnel együtt megtalálják a megoldást.

Továbbá, a falba rejtett öblítőtartályok pótalkatrészeire 50 év alkatrészellátási garancia jár. A többi termék esetében legalább 25 év. A pótalkatrész-biztonság is egy olyan szolgáltatás, amelyet szintén biztosítunk Önnek.

Helyszíni műszaki szolgáltatás

A Geberit értékesítési és műszaki tanácsadója a beszerelést ellenőrzi

Kérdése van? Válaszolunk!

Még szakemberként is szüksége van néha egy kis segítségre projektjéhez, vagy technikai kérdései vannak termékeinkkel kapcsolatban. Értékesítő és műszaki tanácsadóink jól ismerik termékeink műszaki és szerkezeti vonatkozásait, valamint a helyi előírásokat. Munkatársaink jól ismerik az építkezések kihívásait és követelményeit.

Mivel minden építkezés más és más, a Geberit műszaki tanácsadói a helyszínen levő kivitelezőkkel egyeztetnek. Az ügyféllel együtt elemzik a helyzetet, és tanácsot adnak. Így a Geberit biztosítja, hogy a mindennapi problémák helyesen és hosszú távon megoldódjanak.

Eszközök és alkalmazások szakemberek számára

A Geberit szakértelme mindig csak egy koppintásnyira van a Geberit Pro alkalmazással.

Ha értékesítő és műszaki tanácsadóinknak nincsen lehetőségük kimenni a helyszínre, számos digitális eszköz és alkalmazás áll rendelkezésre, valamint ügyfélszolgálatunk is.

Ezek interaktív támogatást nyújtanak a szaniteripari rendszerek és berendezések beépítéséhez, karbantartásához és szervizeléséhez.

Tekintse meg digitális eszközeinket

Hasonló tartalom felfedezése