Gyakori kérdések és válaszoka Geberit Home App-al kapcsolatban

Kérdése van a Geberit Home alkalmazással kapcsolatban? Itt hasznos válaszokat talál a leggyakrabban feltett kérdésekre.

Bővebb információra vagy egyéni tanácsadásra van szüksége? A Geberit ügyfélszolgálata szívesen segít Önnek telefonon vagy e-mailben!

Általános kérdések a Geberit Home alkalmazásról

Mi az a Geberit Home?

A Geberit Home egy okostelefonos alkalmazás, amely digitális hozzáférést biztosít különböző Geberit fürdőszobai termékekhez, és segít azok kezelésében, konfigurálásában és karbantartásában. Az alkalmazás és a funkciók használata is ingyenes.

A Geberit AquaClean higiéniai berendezéshez kapcsolódó kérdések

A Geberit AquaClean higiéniai berendezés mely funkciói érhetők el a Geberit Home segítségével?

  • A Geberit AquaClean higiéniai berendezés távirányítóval vezérelhető
  • Készülékbeállítások elvégzése
  • Személyes beállítások módosítása
  • Kezelési útmutató megtekintése
  • Karbantartási munkák elvégzése (például vízkőmentesítés, szűrőcsere)
  • A működést bemutató filmek megtekintése (például a vízkőmentesítésről)*
  • Karbantartási és ápolási tudnivalók megtekintése
  • Készülék regisztrációja a garancia meghosszabbításához*
  • Szervizelési és kapcsolattartási információk megtekintése*
  • Geberit AquaClean távkarbantartás igénybevétele*

* A funkció nem minden országban áll rendelkezésre

Általános indormációk: Geberit Home App