Gyakori kérdések és válaszoka Geberit Home App-al kapcsolatban
Kérdése van a Geberit Home alkalmazással kapcsolatban? Itt hasznos válaszokat talál a leggyakrabban feltett kérdésekre.
Bővebb információra vagy egyéni tanácsadásra van szüksége? A Geberit ügyfélszolgálata szívesen segít Önnek telefonon vagy e-mailben!
Általános kérdések a Geberit Home alkalmazásról
Mi az a Geberit Home?
A Geberit Home egy okostelefonos alkalmazás, amely digitális hozzáférést biztosít különböző Geberit fürdőszobai termékekhez, és segít azok kezelésében, konfigurálásában és karbantartásában. Az alkalmazás és a funkciók használata is ingyenes.
Milyen előnyökkel jár a Geberit Home használata?
Honnan tölthetem le a Geberit Home alkalmazást?
Mely termékeket támogatja a Geberit Home?
Hogyan tudom csatlakoztatni a Geberit termékemet a Geberit Home alkalmazáshoz?
Miért kell aktiválnom a helymegosztást a Geberit Home használatához?
Hogyan gondoskodik a Geberit a biztonságról és az adatvédelemről?
A Geberit AquaClean higiéniai berendezéshez kapcsolódó kérdések
A Geberit AquaClean higiéniai berendezés mely funkciói érhetők el a Geberit Home segítségével?
- A Geberit AquaClean higiéniai berendezés távirányítóval vezérelhető
- Készülékbeállítások elvégzése
- Személyes beállítások módosítása
- Kezelési útmutató megtekintése
- Karbantartási munkák elvégzése (például vízkőmentesítés, szűrőcsere)
- A működést bemutató filmek megtekintése (például a vízkőmentesítésről)*
- Karbantartási és ápolási tudnivalók megtekintése
- Készülék regisztrációja a garancia meghosszabbításához*
- Szervizelési és kapcsolattartási információk megtekintése*
- Geberit AquaClean távkarbantartás igénybevétele*
* A funkció nem minden országban áll rendelkezésre
A telefonomra a Geberit AquaClean alkalmazást telepítettem. Ezt továbbra is használhatom?
Mit tehetek, ha a Geberit AquaClean higiéniai berendezéshez való csatlakozás sikertelen, lassú vagy instabil, vagy ha nem sikerült frissíteni a firmware-t?
Sikerült csatlakoztatnom a Geberit AquaClean higiéniai berendezést a Geberit Home alkalmazáshoz, de nem működik a higiéniai berendezés fizikai távirányítója. Mit tehetek?
A Geberit Home alkalmazás segítségével hogyan tudok gyorsan hozzáférni a Geberit AquaClean higiéniai berendezés távirányító funkciójához?
Hogyan használhatom a Geberit AquaClean higiéniai berendezés szárítófunkcióját úgy, hogy előbb ne kelljen újra használnom a zuhanyfunkciót?
A Geberit AquaClean higiéniai berendezések készülékbeállításai miben különböznek a személyes beállításoktól?
Általános indormációk: Geberit Home App